Innowacje w dziedzinie urządzeń medycznych: jak poprawiają opiekę nad pacjentem.
Reklama jest często mocno powiązana z siecią internetową, a dokładniej, z witrynami internetowymi, na których będzie umieszczona. Dostosowanie przekazu reklamy do zawartości witryny, na której ona się znajduje jest powszechnym działaniem reklamowym w sieci. jeśli jest ona w pewien sposób powiązana z wiadomością, jakiej poszukuje internauta w Internecie, istnieje możliwość, że zaciekawi się on przekazem tej reklamy. Taka promocja określana jest reklamą kontekstową, jakiej jakimś z wariantów okazuje się być reklama sponsorowana – ANCHOR. Kiedy użytkownik wpisuje interesujące go hasło w wyszukiwarce, wyświetlają się listy stron związanych ze hasłem przewodnim, a także reklama kontekstowa. Jeżeli zapłata, która jest tu najważniejszym wymogiem na wyświetlenie się reklamy, jest adekwatna, to adres do konkretnej witryny reklamującej zostanie umieszczony na górze spisu witryn, jakie są rezultatem wyszukiwania. czyli na reklamę tą natrafiamy nieświadomie i tak naprawdę przez czysty przypadek, biorąc korzyści z wyszukiwarki w sieci lub trafiając na pewien serwis internetowy.
1. Sposoby na
2. Przeglądaj